خودکفایی چالوس در مقابله با کرونا/ توزیع هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی

خودکفایی چالوس در مقابله با کرونا/ توزیع هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی

عابدین داغمه‌چی فیروزجائی در نشست خبری با اشاره به اینکه هشت کارگاه‌های تولید ماسک با تولید روزانه ۸ هزار ماسک و ۳۰۰ گان در چالوس از ابتدای شیوع کرونا ویروس فعالیت خود را آغاز کردند، اظهار کرد: در همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با کمبود گان در بیمارستان مواجه شدیم که بلافاصله یکی از کارگاه‌ها را به تولید گان بهداشتی اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه در این کارگاه‌ها خواهران بسیجی مشغول به‌کار هستند، افزود: بخشی از چرخ‌هایی که در این کارگاه‌ها استفاده می‌شود متعلق به بسیج سازندگی و عمده چرخ‌های متعلق به خود بسیجیان است.

فرمانده بسیج ناحیه شهرستان چالوس با اشاره به نیازی که در شهر چالوس در تولید مواد ضدعفونی کننده احساس می‌شد گفت: با همت گروه های جهادی و برای جلوگیری از بازار سیاه، ۲ کارگاه تبدیل الکل به مواد ضدعفونی کننده، تشکیل و روزانه ۴ هزار لیتر الکل تولید توسط نیروهای جهادی رایگان در بیمارستان ها، مراکز درمانی و تمامی مردم شهرستان توزیع می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: در راستای کمک به محرومان حدود هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و پک بهداشتی مورد نیاز به نیازمندان و اقشار کم برخوردار با همت شورا، دهیار و پایگاه بسیج محلات توزیع شده است.

وی افزود: فضای رسانه‌ای شهرستان با اقدامات فرهنگی، نکات آموزشی، برگزاری مسابقات در فضای مجازی، فضایی معنوی را ایجاد و از لحاظ نیروی فکری و دینی مردم عزیز را تقویت کرده است.

داغمه‌چی ضمن قدردانی از همکاری و صبوری مردم و با تلاش جهادگران و از خودگذشتی کادر پزشکی و با رعایت نکات بهداشتی، همچنان مردم را به درخانه ماندن توصیه و ابراز امیدواری کرد تا درکنار کادر درمانی در مهار کرونا پیروز شویم.

فرمانده بسیج ناحیه چالوس در پایان تأکید کرد: در همه مشکلات صبور باشیم و برای رضای خدا کار کنیم چرا که پیروزی در درون رضای خدا نهفته است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha